Kasjer
- wykształcenie minimum średnie.
Umiejętności wymagane:
- dobra znajomość programu MS Office
- znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- brak przeciwwskazań do pracy przy komputerze,
- umiejętności interpersonalne i duża kultura osobista,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących i działania pod presją czasu.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość innego języka obcego,
- mile widziane osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności (w tym w stopniu znacznym i umiarkowanym).
- obsługa punktu sprzedaży biletów Kasa CSK (bezpośrednia, telefoniczna i on-line),
- obsługa kasy fiskalnej,
- obsługa terminala kart płatniczych,
- sporządzanie raportów kasowych oraz sprzedaży,
- prowadzenie kasy biletowej CSK zgodnie z zasadami zawartymi w instrukcji kasowej za pomocą elektronicznego systemu obsługi klienta,
- fiskalizacja każdej transakcji, wydawanie paragonów fiskalnych oraz prawidłowe wystawianie faktur lub rachunków za świadczone usługi,
- udzielanie informacji klientom o usługach, obowiązujących cenach, promocjach, ofertach oraz ogólnych zasadach funkcjonowania obiektu,
- ponoszenie odpowiedzialności materialnej za niedobory wartości pieniężnych (gotówki, przelewy, karty kredytowe, itp.) w kasie biletowej,
- dbanie o wizerunek instytucji, stosowanie strategii komunikacji, znajomość programu instytucji,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora/Kierownika Działu, związanych z wykonywaną funkcją.
I. Na etapie składania aplikacji:
a) CV
b) list motywacyjny
c) kwestionariusz osobowy (Załącznik nr 1)
CV powinno być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (obecnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Pracodawcę) zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
II. Na etapie rozmowy kwalifikacyjnej:
a) kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie,
b) kserokopie lub skany zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) kserokopie lub skany świadectw pracy,
d) inne dokumenty poświadczające fakty podane w CV i kwestionariuszu osobowym.
- zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat lub część etatu),
- wynagrodzenie stosowne do kwalifikacji i doświadczenia zawodowego,
- praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury w młodym zespole,
- miejsce pracy - budynek CSK w części dostępnej publicznie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandydat aplikuje. Ofertę należy przesłać pocztą na adres Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, Plac Teatralny 1, 20-029 Lublin lub złożyć osobiście w Kancelarii na 1 piętrze (wejście od ul. Radziszewskiego), w godzinach od 8:00 do 16:00 w terminie do dnia 21 czerwca 2017 r. (środa). Decyduje data wpływu do CSK.
Aplikacje można przesłać także w formie elektronicznej (skan podpisanych dokumentów) na adres: obslugawidza@spotkaniakultur.com
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. CSK nadesłanych ofert nie zwraca.
Osoby, które zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, a przesłały w formie elektronicznej dokumenty wymagane na etapie składania aplikacji, są zobowiązane do ich przedstawienia w formie podpisanego oryginału bezpośrednio przed rozmową kwalifikacyjną.
Na podstawie złożonych dokumentów CSK dokona wstępnego wyboru kandydatów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O jej terminie wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres e-mail: obslugawidza@spotkaniakultur.com
Dodano do BIP dnia 12-06-2017 12:16:15